Γεια σας! Προσπαθώ να αποφασίσω ποιον μύλο να αγοράσω, καθώς ο παλιός μας έχει επιτέλους εγκαταλείψει. Είναι σημαντικό για εμάς η κατακράτηση να είναι όσο το δυνατόν ελάχιστη – θα θέλαμε να χρησιμοποιούμε διαφορετικούς κόκκους καφέ κάθε φορά. Πώς αποδίδει αυτός ο μύλος από αυτή την άποψη; Σας ευχαριστώ πολύ! Με εκτίμηση, Mizuka
Hallo!
Ich bin am Überlegen welche Mühle wir nun kaufen sollen, da unsere alte sein Leben aufgegeben hat. Uns ist wichtig dass der Totraum so wenig wie möglich ist -- wir möchten jedesmal andere Bohnen nehmen.
Wie ist es da mit der Mühle?
Vielen Dank!
Liebe Grüsse
Mizuka
Η απάντηση του καταστήματος
Γεια σου Mizuka, ο ROK Grinder GC είναι γενικά μια καλή επιλογή αν θέλεις να ελαχιστοποιήσεις την κατακράτηση. Δεδομένου ότι είναι ένας χειροκίνητος μύλος χωρίς χοάνη κόκκων, αλέθεις μόνο την φρεσκοπροστιθέμενη ποσότητα. Αυτό αφήνει πολύ λίγο κατακάθι καφέ στο εσωτερικό και η εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών κόκκων είναι εύκολη. Ωστόσο, η ροή εργασίας είναι ακόμη πιο βολική με τους σύγχρονους μύλους μονής δόσης όπως τα μοντέλα 1Zpresso (π.χ. J-Ultra ή K-Ultra), ειδικά αν εναλλάσσεις συχνά μεταξύ διαφορετικών ποικιλιών καφέ και ρυθμίσεων άλεσης. Αυτοί οι μύλοι είναι ειδικά σχεδιασμένοι για αυτόν τον σκοπό και ουσιαστικά δεν έχουν κατακράτηση.
Hallo Mizuka,
der ROK Grinder GC ist grundsätzlich eine gute Wahl, wenn Sie möglichst wenig Totraum möchten. Da es sich um eine manuelle Mühle ohne Bohnenbehälter handelt, mahlen Sie immer nur die frisch eingefüllte Menge. Dadurch bleibt nur sehr wenig Kaffee im Inneren zurück, und ein Wechsel zwischen verschiedenen Bohnen ist gut möglich.
Allerdings ist der Workflow bei modernen Single-Dose-Mühlen wie den Modellen von 1Zpresso (z. B. J-Ultra oder K-Ultra) noch etwas komfortabler, insbesondere wenn Sie sehr häufig zwischen verschiedenen Kaffeesorten und Mahlgraden wechseln möchten. Diese Mühlen sind speziell dafür entwickelt und haben praktisch keinen Totraum