Καλό παράπονο

Πώς να κάνετε μια καταγγελία;

Συσκευάστε καλά τα εμπορεύματα ώστε το δέμα να αντέχει τη μεταφορά και το χειρισμό (μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την αρχική συσκευασία, η οποία είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον). Επισυνάψτε επίσης αυτό το συμπληρωμένο έντυπο Έντυπο καταγγελίας.

Εάν δεν έχετε εκτυπωτή, μπορείτε να μας στείλετε με email τη φόρμα ή να μας στείλετε μια χειρόγραφη περιγραφή της βλάβης. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Πού πρέπει να στείλω τα επιστρεφόμενα προϊόντα;

Έχουμε διεύθυνση επιστροφής σε κάθε χώρα. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το υψηλό κόστος της επιστροφής των εμπορευμάτων στην κεντρική μας αποθήκη στη Σλοβακία. Η αντίστροφη εφοδιαστική παρέχεται από την υπηρεσία παράδοσης Packeta. Τα εμπορεύματα που στέλνετε στη διεύθυνση επιστροφής μας θα προωθηθούν από την Packeta στην κεντρική μας αποθήκη στη Σλοβακία.

Χώρα παράδοσης: Greece

Packeta International
94215179 - kafesbarista.gr
Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road) Thesi Dialogis OSE -
Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki

 

Επιστροφή εμπορευμάτων με ταχυδρομείο / courier
Μπορείτε επίσης να στείλετε τα εμπορεύματα ταχυδρομικά ή ταχυμεταφορικά, απευθείας στη διεύθυνση της αποθήκης: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Σλοβακία.

Παρακαλώ μην στείλετε το δέμα με αντικαταβολή. Αποστολές που αποστέλλονται με αντικαταβολή θα απορρίπτονται. Σας συνιστούμε επίσης να ασφαλίσετε το δέμα.

Ψάχνετε για κάτι άλλο;

Μπορείτε να βρείτε το πλήρες κείμενο της Διαδικασίας Παραπόνων εδώ.

Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας και χρέωσής μας εδώ.