Επιστροφή αγαθών

Προϋποθέσεις επιστροφής

Μπορείτε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση.
Τα προϊόντα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, σε 100% κατάσταση, άθικτα, ακάθαρτα και στην αρχική τους συσκευασία.

Έχετε το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε τα αγαθά μόνο στο βαθμό που είναι απαραίτητος για να διαπιστώσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα των αγαθών. Μπορείτε να χειρίζεστε και να επιθεωρείτε τα αγαθά μόνο με τρόπο που θα ήταν δυνατός σε ένα κατάστημα.

Για παράδειγμα:

  • Μπορείτε να βγάλετε την καφετιέρα από το κουτί, να τη συναρμολογήσετε και να την επιθεωρήσετε οπτικά, αλλά δεν μπορείτε να τη θέσετε σε λειτουργία.
  • Μπορείτε να βγάλετε τον μύλο από το κουτί, να τον συναρμολογήσετε και να τον επιθεωρήσετε οπτικά, αλλά δεν μπορείτε να αλέσετε τον καφέ με τον μύλο.

Πού πρέπει να στείλω τα επιστρεφόμενα προϊόντα;

Έχουμε διεύθυνση επιστροφής σε κάθε χώρα. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το υψηλό κόστος της επιστροφής των εμπορευμάτων στην κεντρική μας αποθήκη στη Σλοβακία.

Η αντίστροφη εφοδιαστική παρέχεται από την υπηρεσία παράδοσης Packeta. Τα εμπορεύματα που στέλνετε στη διεύθυνση επιστροφής μας προωθούνται στη συνέχεια από την Packeta στην κεντρική μας αποθήκη στη Σλοβακία.

Χώρα παράδοσης: Greece

Packeta International
94215179 - kafesbarista.gr
Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road) Thesi Dialogis OSE -
Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki

Οι αποστολές επιστροφής μπορούν να αποσταλούν μόνο σε αυτή τη διεύθυνση επιστροφής μέσω της μεταφορικής εταιρείας Geniki Taxydromiki. Εάν η αποστολή αποσταλεί από άλλο μεταφορέα, δεν θα είναι δυνατή η αποδοχή ή η διεκπεραίωση της για διαδικαστικούς λόγους.

Πώς να συσκευάσετε τα εμπορεύματα και τι να βάλετε στην αποστολή;

Παρακαλούμε συσκευάστε τα εμπορεύματα προσεκτικά ώστε να μην καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα υλικά συσκευασίας μας (αν τα έχετε ακόμα), θα είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον :-).

Συμπεριλάβετε αυτό το έντυπο απόσυρσης με το δέμα. Εάν δεν έχετε εκτυπωτή, μπορείτε να μας τον στείλετε μέσω email. Είναι καλύτερο να μας στείλετε επίσης email με τον IBAN σας, ώστε να αποφύγουμε τυπογραφικά λάθη όταν διαβάζουμε τον χειρόγραφο IBAN σας.

Στείλτε τα προϊόντα σε 100% καλή κατάσταση, χωρίς καμία ζημιά, χωρίς βρωμιά και στην αρχική συσκευασία.

Πότε και πώς λαμβάνω την επιστροφή χρημάτων;

Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα μόλις μας παραδοθεί το δέμα και το ελέγξουμε. Αυτό συμβαίνει συνήθως εντός 5-8 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που τα αγαθά παραδίδονται στη διεύθυνση επιστροφής μας στη χώρα σας.

Εάν πληρώσατε για την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, θα επιστρέψουμε το ποσό στον λογαριασμό σας που συνδέεται με την κάρτα που πληρώνατε στο διαδίκτυο.

Εάν πληρώσατε με τραπεζικό έμβασμα ή επιλέξατε αντικαταβολή, ενημερώστε μας τον λογαριασμό IBAN στον οποίο θα πρέπει να επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Ψάχνετε για κάτι άλλο;

Μπορείτε να βρείτε τους πλήρεις όρους υπαναχώρησης από τη σύμβαση εδώ.

Στοιχεία επικοινωνίας και χρέωσης μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κριτικές από τους πελάτες μας
Trustpilot reviews
Reviews 36 • Excellent
4.8
more reviews
Εξουσιοδοτημένος πωλητής
Wacaco, Cafelat, flair και άλλα
Εξειδικευμένος αντιπρόσωπος
υποστήριξη πριν και μετά την αγορά
Παράδοση ΕΕ
παράδοση σε όλες τις χώρες της Ε.Ε
Αγαθά σε απόθεμα ΕΕ
αποστέλλουμε από την αποθήκη μας
Δωρεάν αποστολή στην ΕΕ
για παραγγελίες άνω των 150€